اصفهان:مسابقات رده سنی اصفهان

بعلت درخواست بسیاری از خانواده ها برای شرکت در مسابقات اوپن قزوین و همزمانی مسابقات مذکور با مسابقات قهرمانی استان به اطلاع می رساند مسابقات قهرمانی استان در رده های سنی زیر 12 و 18 سال بمدت 2 هفته به تعویق خواهد افتاد و از تاریخ شنبه 8 مهرماه با شرایط ذکر شده در بخشنامه مسابقات برگزار خواهد شد.

هیات شطرنج استان اصفهان در نظر دارد مسابقات شطرنج قهرمانی استان اصفهان رده های سنی زیر 12 و 18 سال ( دختران و پسران ) را با شرایط زیر برگزار نماید :

1) متولدین : 1379.10.11 به بعد در رده سنی زیر 12 سال و 1373.10.11 به بعد در رده سنی زیر 18 سال می توانند شرکت نمایند.

2) مسابقات پسران و دختران بطور جداگانه از تاریخ 8مهرماه 1391( شنبه ) از ساعت 17:30 در محل خانه شطرنج به آدرس اتوبان چمران – خیابان محمدطاهر آغاز خواهد شد .

3) زمان مسابقات برای هر بازیکن 90 دقیقه + 30ثانیه زمان اضافی به ازای هر حرکت ( سیستم فیشر) در نظر گرفته شده و مسابقات تابع قوانین مسابقات متعارف فیده خواهد بود.

4) نفرات اول هر رده سنی جهت شرکت در مسابقات قهرمانی کشوربه فدراسیون شطرنج معرفی خواهند شد .

5) به نفرات اول تا سوم هر گروه حکم و مدال قهرمانی استان اهداء می گردد.

6) آخرین مهلت ثبت نام حداکثر تا مورخه6 مهرماه 1391 می باشد .

7) ورودیه مسابقات مبلغ 50000 ریال در نظر گرفته شده که باید بحساب شماره : 17265620/70 بانک ملت شعبه تختی اصفهان بنام هیات شطرنج استان اصفهان واریز شده و فیش مربوطه در هنگام ثبت نام به همراه کارت بیمه ورزشی سال 91 و اصل و تصویر صفحه اول شناسنامه و کد عضویت سیستم جامع فدراسیون ارائه گردد.

8) ارئه کد عضویت سیستم جامع فدراسیون برای شرکت کنندگان الزامی می باشد. (نحوه عضویت در سایت هیات شطرنج استان اصفهان قید شده است)

9) برای کسانیکه در مسابقات قهرمانی استان رده سنی مربوطه شرکت نکرده باشند معرفی نامه شرکت در مسابقات قهرمانی کشور صادر نخواهد گردید.

10) برنامه زمان بندی و آئین نامه اجرائی مسابقات قبل از شروع دور اول اعلام خواهد شد .

11) ثبت نام بصورت اینترنتی از طریق سایت هیات استان انجام و ثبت نام حضوری و ارائه مدارک مورد نیاز نیز در محل خانه شطرنج ( همه روزه بجز ایام تعطیل از ساعت 9صبح تا 12 ) می باشد .

ثبت نام بصورت اینترنتی از طریق سایت هیات استان انجام و ثبت نام حضوری و ارائه مدارک مورد نیاز نیز در محل خانه شطرنج ( همه روزه بجز ایام تعطیل از ساعت 9صبح تا 12 ) می باشد .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 2 مهر 1391برچسب:شطرنج اصفهان, | 13:2 | نویسنده : siavash |

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.